Derengő Berek

egy mesélő hétköznapjai

Derengő berek térképe

2015. október 19. 11:20 - AuroraB

Leírva és elképzelve egyszerűnek tűnt a táj megalkotása. Végül is a munkám is a térképekhez köt. De azért eléggé nagy kihívás volt egy amolyan "képzeletbeli térképpel" előrukkolni. Talán pont azért, mert tisztában voltam azzal, hogyan kéne kinéznie.

Sokat tanulmányoztam régi térképeket, a megírásokat és az oldalszegélyt. Ebből a fenti illusztráción kevés látszik. Végül ugyanis a kacifántos bordűr helyett az egyszerűbb megoldásnál maradtam.

Egy pillanat volt csak, amikor azon gondolkodtam, hogy túlbonyolítom a feladatot, mégpedig, amikor a következő három kérdés miatt fél napig nem tudtam nekiállni a munkának:

• Mégis milyen méretarányúnak illene lennie a térképnek?

• Milyen jelkulcsot kéne használni hozzá?

• A folyóknak illene a hegyektől a tengerek felé folyniuk. És ha már itt tartunk, nem ártana, ha rajzolnék szintvonalakat is....

:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://derengo-berek.blog.hu/api/trackback/id/tr587975201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása